Slijedom nove odluke Vlade Republike Hrvatske, od subote, 28. studenog 2020. godine, i javni gradski prijevoz funkcionirati će na način da u vozilima popunjenost putnika ne smije prelaziti 40 posto maksimalnog kapaciteta. Sva vozila bit će označena koji je broj putnika dozvoljen, odnosno drugim riječima u solo vozilima smije se prevoziti najviše 36 putnika, u zglobnim vozilma (harmonikama) najviše 60 putnika, dok je u minibusevima najveći dozvoljeni broj 14 putnika. Isto tako, od ponedjeljka, 30. studenog 2020. godine, uvode se dodatni polasci na linijama koje imaju najveću frekventnost putnika, i to unatoč tome što je broj putnika u listopadu pao za 10 posto u odnosu na rujan tekuće godine.
Riječ je o lokalnim linijama 2, 7, 7a i 6, te o županijskim linijama 12, 20 i 32.
Tijekom idućeg tjedna, a obzirom na stanje popunjenosti vozila, raditi ćemo korekcije i optimizacije na linijama i pojedinim polascima, i to na način da ćemo micati slabo popunjene polaska, odnosno polaske s malim brojm korisnika, te iste aktivirati na linijama koje su značajnije popunjene.
Sukaldno stanju na linijama, po potrebi ćemo u idućem razdoblju uvoditi i dodatne polaske na linijama 1, 3, 4 i 5, te 29, 18 i 23.

Od ponedjeljka, 30. studenog 2020. godine, uvode se dodatni polasci:

dodatni autobusi s polascima na gradskim linijama:
L 2 7:25 sa Srdoča za Centar (zglob)
L 5 7:30 s Drenove groblja za Centar (zglob)
L 6 7:35 s Krnjeva NN za Centar (zglob)
L 7 7:15 s Turkova za Centar (zglob)
L 7A 7:23 s Hosti za Centar (solo)

dodatne autobuse s polascima na prigradskim linijama:
L 12 Čavle 7:20 za Rijeku (solo)
L 20 Viškovo 7:15 za Rijeku (solo)
L 32 Jelačićev trg 7:15 za Opatiju (solo)

Isto tako, treba naglasiti kako su za kontrolu popunjenosti vozila i pridržavanje mjera zaduženi inspektori Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Ravnateljstva civilne zaštite i Državnog inspektorata te policijski službenici.
Molimo putnike da se pridržavaju naznačenih brojki i mjera, te podsjećamo kako i dalje ostaje na snazi zabrana ulaska u vozilo javnog gradskog prijevoza bez medicinske maske koja se koristi na ispravan način.