Objava projektne dokumentacije
Predmet javne nabave: Izgradnja infrastrukture za punjenje električnih autobusa
Naručitelj: KD Autotrolej d.o.o., Školjić 15, 51000 Rijeka
Evidencijski broj nabave: 06-MV-25
Opis predmeta nabave
Predmet nabave je izgradnja infrastrukture za elektrifikaciju voznog parka u sustavu javnog autobusnog prijevoza grada Rijeke, komunalnog društva Autotrolej, na lokaciji Školjić 15. Predmet nabave obuhvaća i obuku osoblja korisnika u rukovanju instalacijom do konačne primopredaje Investitoru, odnosno krajnjem korisniku, u trajanju do 20 h.
Rješenje uključuje uređenje postojećeg parkirališnog prostora, na formiranoj građevnoj čestici k.č. 3873/2, 3874, sve k.o. STARI GRAD, za prihvat električnih autobusa, izgradnjom 8 dvostrukih fiksnih i 2 jednostruka mobilna punjača električnih vozila (PEV) visoke snage s implementiranjem nadzornog operativnog centra (NOC), centralnog digitalnog sustava upravljanja za nadzor i optimizaciju punjenja.
Za potrebe napajanja punionica električnom energijom, predviđena je izgradnja nove transformatorske stanice (TS 20/0,4 kV AUTOTROLEJ 2) sa susretnim postrojenjem i pripadnog niskonaponskog razvoda do pojedinog punjača na istom području postojećeg parkirališnog prostora.
Projektna dokumentacija
Projektna dokumentacija uključuje:
- MAPA 1 – dio I: PROJEKT PUNIONICA ELEKTRIČNIH VOZILA (Elektrotehnički projekt)
- MAPA 1 – dio II: PRIKAZ SVIH PRIMIJENJENIH MJERA ZAŠTITE OD POŽARA
- MAPA 2: PROJEKT TRANSFORMATORSKE STANICE (Elektrotehnički projekt)
- MAPA 3: PROJEKT KONSTRUKCIJE TRAFOSTANICE (Građevinski projekt)
- MAPA 4: PROJEKT TRANSFORMATORSKE STANICE, KABELSKE KANALIZACIJE I PUNIONICA ELEKTRIČNIH VOZILA (Građevinski projekt)
- MAPA 5: PROJEKT KONSTRUKCIJE VATROZAŠTITNIH PREGRADA (Građevinski projekt)
- MAPA 6: PROJEKT HIDROINSTALACIJA (Građevinski projekt)
- E 1: ELABORAT OPTIMALNOG TEHNIČKOG RJEŠENJA PRIKLJUČENJA GRAĐEVINE NA DISTRIBUCIJSKU MREŽU (HEP – Operator distribucijskog sustava d.o.o., Elektroprimorje Rijeka, studeni 2024.)
- E 2: PROMETNI ELABORAT
- P 1: GEODETSKA PODLOGA ZA GRAĐEVINE I ZAHVATE U PROSTORU
Preuzmite projektnu dokumentaciju:
Kontakt
Kontakt osoba: Poslovni sustavi d.o.o., Odjel javne nabave
E-pošta: javna_nabava@poslovni-sustavi.hr
Telefon: +385 51 564 442
Napomena:
Sva komunikacija obavlja se putem EOJN RH sustava. Projektna dokumentacija i svi prilozi sastavni su dio službene Dokumentacije o nabavi.
Registar ugovora u javnoj nabavi i okvirnih sporazuma
Plan nabave
- Plan nabave za 2018. godinu nalazi se na https://eojn.nn.hr/Oglasnik/
- Plan nabave za 2017. godinu
- I. izmjena i dopuna plana nabave za 2017.
- II. izmjena i dopuna plana nabave za 2017.
- III. izmjena i dopuna plana nabave za 2017.
- IV. izmjena i dopuna plana nabave za 2017.
- Plan nabave za 2016. godinu
- Plan nabave za 2015. godinu
Potporne funkcije – Poslovni sustavi d.o.o.
Potporne funkcije za Komunalno društvo Autotrolej obavljaju Poslovni sustavi d.o.o. koji su ovlašteni pripremati, objedinjavati i provoditi postupke nabave za KD Autotrolej d.o.o..
Između ostaloga na web stranicama Poslovnih sustava objavljeni su natječaji i nabave za Komunalno društvo Autotrolej:
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Naručitelj, KD Autotrolej d.o.o. Rijeka planira pokrenuti postupak javne nabave za predmet nabave USLUGE OSIGURANJA AUTOODGOVORNOSTI, KASKO OSIGURANJE, OSIGURANJE IMOVINE, OSIGURANJE OSOBA, OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI IZ DJELATNOSTI I OSIGURANJE NAKNADE PLAĆE ZA VRIJEME BOLOVANJA
Sukladno članku 198. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi, Naručitelj dana 04.studeni 2017. godine stavlja na Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt Dokumentacije o nabavi. https://www.poslovni-sustavi.hr/usluge-osiguranja-autoodgovornosti-kasko-osiguranje-osiguranje-imovine-osiguranje-osoba-osiguranje-odgovornosti-iz-djelatnosti-osiguranje-naknade-place-vrijeme-bolovanja-2/
Na stranicama Poslovnih sustava objavljen je nacrt dokumentacije javne nabave u svrhu prethodnog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima. Nacrt dokumentacije i adrese za slanje prijedloga i primjedbi:
Naručitelj, KD Autotrolej d.o.o. Rijeka planira pokrenuti postupak javne nabave za predmet nabave DIZELSKO GORIVO EURODIESEL BS
Sukladno članku 198. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi, Naručitelj dana 19.listopada 2017. godine stavlja na Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt Dokumentacije o nabavi. www.poslovni-sustavi.hr/dizelsko-gorivo-eurodiesel-bs-2/
Obavijest iz članka 80. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/2016 i 114/2022).
Sukladno članku 80. stavak 2. točka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 120/16 i 114/22), Naručitelj KD Autotrolej d.o.o. Rijeka objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi u cilju sprječavanja sukoba interesa:
- RI-PERFECT j.d.o.o., Ivana Matrljana 45, 51000 Rijeka, OIB: 69723723612
- RI-FENIX j.d.o.o., Ivana Matrljana 45, 51000 Rijeka, OIB: 60856993341
Nacionalni akcijski plan za zelenu javnu nabavu za razdoblje od 2015. do 2017. godine s pogledom do 2020. godine
Vlada Republike Hrvatske je 26. kolovoza 2015. godine usvojila prvi Nacionalni akcijski plan za zelenu javnu nabavu za razdoblje od 2015. do 2017. godine s pogledom do 2020. godine. Cilj akcijskog plana je do 2020. godine u 50% postupaka javne nabave u Hrvatskoj uključiti neka od mjerila zelene javne nabave. Zelena javna nabava je postupak kojim se tijela javne uprave potiču na kupovinu ‘zelenih’ proizvoda i usluga, odnosno onih koji kroz životni vijek imaju manji učinak na okoliš od onih proizvoda koje bi inače nabavljali.